Generalforsamling 18. april

Årets Generalforsamling gjennomføres som vanlig i april og på Krigsskolen i Linderud leir.
Vi starter klokka 1800 og kjører full rulle fram til 1830. Deretter er det omvisning i nye undervisningslokaler. Vårdebatten foregår mellom 1900-2030. Ordstyrer er Redaktør Magne Lerø fra Ukeavisen Ledelse
Lysbilde_KSV.2012.jpg

Deltakerne:
Edgar A. Fossheim konsernsjef Nammo AS, KS 73-76, oberst (R)
Åge Danielsen tidligere depråd, fylkesrådmann og direktør for flere store statlige virksomheter
Per Bøthun tidligere generalløytnant, pilot og nå administrerende direktør for Nordic American
Arne Opperud sjef Krigsskolen
Martine Klock kadett kull Paulson (II)

På de sosiale medier har vi denne vinklingen på innkallingen:

Tema for paneldebatten er generalist eller spesialist - Hvordan skal Krigsskoleutdanningen være og hvordan skal lederutvelgelsen foretas. Skal man kunne gå «bjørn» og adskille sluttstykke for mitraljøse for å bli toppleder. Og skal det være mulig å få ledererfaring utenfor Forsvaret og så komme tilbake og bli toppleder?

Påmelding skjer på Facebooklink - LinkedIn link eller direkte til formannen! (94978450)

Både medlemmer og medlemmers venner er velkommen, - hhv. klokka 1800 og 1830. Paneldebatten starter kl 1900 presis, så kom i god tid før det.
Vi samles i til sosialt samvær fra kl 2030 og utover i de bakre lokaler. Gratis Pizza og alle rettigheter.

Vel møtt på Linderud!

Årsmøte og vårmøte
Krigsskolens venner gjennomfører årsmøte den 6. april 2016 kl 1000 i Bataljonssalen på Krigsskolen. Foreløpig saksliste:1. Styrets årsberetning2. Regnskap3. Revisors beretning4. Vedtatt ansvarsfrihet…
Høstmøtet 2015, 18.november 2015